Om mig själv!


13 HAR DU:
Ett förhållande: Japp
En bästavän: Ja det har jag.
Haft ett seriöst förhållande: Nja.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej!
Blivit kär vid första ögonkastet: Yes!
Fått ditt hjärta krossat: Ja, tyvärr.
Haft ett one night stand: Nej
Skrikit åt en lärare: Tror inte det
Sagt något och sedan ångrat dig: Ja, massvis med gånger.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja, det tror jag.
Några smycken som kostar över 1000: Nej, tror inte det.
Snusat: Nej, never.
Rökt: Nevernevernever.

12 DAGENS:
Klädsel: Tröja, mjukisbyxor!
Smink: Inget.
Frisyr: Bulle!
Låt: Ingen speciell.
Vill ha: Min pojke här!
Drog: Min tv!
Saknad: Min älskling!
Köp: Inget alls.
Humör: Ganska såglad.
Godis: Choklad.
Tanke när du såg dig själv i spegeln imorse: Äcklig, sjuk, svettig. Haha..
Dagens vän: Forever alone. haha!

11 FÖRSTA
Bästa vän: Emma Åsberg!
Bil:
Någon gammal skruttig bild som mina föräldrar köpte när jag var liten..
Kärlek: -
Förhållande: -
Husdjur: Inga!
Semester: USA RESAN!
Jobb: Äldreboende.
Piercing: Öronen.
Konsert: Lady Gaga!
Fylla: Ingen.

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Hanna!
Personen som du kramade: Mamma!
Personen som ringde dig: Älskling!
Personen som du ringde: Mamma!
Personen som du sa '' jag älskar dig'' till: Min pojke!
Alkoholdrycken: Ingen.
Bilfärd: Minns inte!
Filmen du såg: Jag saknar dig.
Gången du grät: Igår.
Måltiden: Pommes och chicken nuggets.

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Njaaaa.
Våga hoppa bungyjump: Neeeej!
Dejta någon med väldigt många tatueringar: Naaa.
Kalla dig själv lycklig: JA!
Hellre ta bilden än vara med på den: Yes!
Kunna gråta över en kille: Ja.
Kunna gråta över en tjej: Ja.
Ljuga för någon: Nej, inte om jag måste.
Kunna springa 50 mil: Nej. orkar inte ens 1 mil. Haha..

8 VAD:
Gör du nu: Pratar med världens bästa!
Ska du göra imorgon: Först skolan och sen träffa Elin. Ja nu vet ni vad jag ska göra imorgon!
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Har ingen aning.
Har du med dig in på bion: Olika varje gång.
Är det för färg på dina byxor: Mina mjukisar är just nu blåa!
Är det för väder hos dig just nu: Kallt, och mörkt.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Personligheten.
Skulle du göra om du vann på lotto: Åka utomlands.

7 SAKAR DU HAR PÅ DIG JUST NU:
1. En stickad tröja
2. Trosor
3. Strumpor
4. Mjukisar
5. En ring
6. Tofs i håret.
7. Armband

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Ibland.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17 bast
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Naj, tror inte det!
Använder du huvtröjor: Ibland.
Vill du just nu ha några tatueringar elle piercingar: Piercingar i naveln. 
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Samma kön!

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång.
Sommar eller vinter: Sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittils: Har ingen aning.
Sova på sida, mage eller rygg: Sida!
Kramar eller kyssar:

4 JAG GILLAR:
1. Att shoppa
2. Pontus ♥
3. Mina vänner
4. Att resa

3 JAG GILLAR INTE:
1. Stress
2. Att bli sårad
3. Skolan

2 VAL:
Hemmakväll eller utgång: Hemmakväll
Sola eller bada: Båda!

1 (3) JAG ÄLSKAR:
Min familj, min pojkvän,mina vänner!

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar din jacka :)

Var har du köpt den?

Kram

2012-09-05 @ 11:45:00
URL: http://Johannasfotoo.blogg.se
Postat av: Emma

<3

2012-09-06 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0