Saturday!



Hej på er! Hade en super trevlig kväll igår. Däckad ganska så tidigt i Saras säng! Imorse så vaknade vi runt 11, sen dess har vi bara käkat frukost och tagit det lugnt! Kom precis hem, nu skulle Sara och hennes mamma åka iväg till Saras morbror och fira honom, för han fyller år idag! Så nu har jag nästan precis kommit hem, och ska snart slänga i mig lite pannkakor och sen hoppa in i duschen! Senare när min kusin och hennes barn kommer hem ifrån Husby badet, så ska jag umgås lite med dom, käka middag och sen så sover jag över hos Saris igen! Ha en toppen lördag. Hörs!

Kommentarer
Postat av: weboth

sjukt fin blogg. Kolla gärna in min och min kompis blogg! :)

2012-09-29 @ 17:40:45
URL: http://nattstad.se/weboth
Postat av: SannaLundmark:)

Hej du har verkligen en fin blogg, och rolig att läsa är den också!
Kanske vi kan följas via bloglovin?:)
Kram!

2012-09-30 @ 18:17:27
URL: http://sannalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0