Maria Montazami!

Hej på er. Blev väckt redan vid halv 10 imorse, för direkt då skulle mina kusiner och min moster åka hem till Eskilstuna igen! Haft en underbar vecka med småttingarna och min lilla moster! Sen åkte jag, Sanna, och Marcus till kista! Vi gick för det mesta runt, sen hittade jag ett par skor och en tröja! Sen såg vi även Maria Montazami från Svenska Hollywood fruarna. Så härlig tjej! Sen så har Expert ska gått i konkurs så pappa passade på att handla några saker! Det blev en stor högtalare till iPhone plus en liten och lite andra saker! Wiho. Nu är vi hemma, och ska snart käka tacos! Mummaaaaa! Senare ska Sanna och Marcus till Nacka, och jag går till Pontus och sover över där! Sen blir det upp tidigt imorgon, för han har fotbolls match! Ha en toppen lördag så hörs vi.
 

Kommentarer
Postat av: nicoline

Hejsan, jag har en liten frågestund på bloggen och det skulle vara så gulligt av dig om du ställde en fråga eller fler :) Kram

2012-09-23 @ 21:54:30
URL: http://nnicoline.blogg.se
Postat av: Doris

Schnügg blogg :>

2012-09-24 @ 12:14:02
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0