Sjukling!

Jag saknar dig min lilla Ekorre!
Hej på er. Har inte uppdaterat sen i lördags såg jag nu, förlåt för det! I lördags så sov jag över hos min underbara pojke! Sen på söndagen så började hans första fotbollsmatch klockan 9.. Så vi var tvunga att åka hemifrån honom runt 8 (!) Dom förlorade första matchen. Sen skulle dom spela ännu en till match, men det blev inte riktigt så. Sen kom jag hem runt 3 tiden! Hela den dagen så tog jag bara det lugnt, kollade på tv och sov för det mesta. 

Var i skolan som vanligt igår. Hade en förjävlig dag.. Huvudvärk och mådde allmänt bajs. Igår somnade jag direkt när jag kom hem från skolan, vaknade klockan 6, då maten var klar! Gick och la mig igen, kollade på X- Factor i några minuter, sov hela kvällen och vaknade klockan 4 på morgonen.. och kunde inte somna om förrens 5! Ååå, vad galen jag blir på min huvudvärk (!!!).. Blev väckt klockan 7, kunde knappt kolla, var yr i hela huvudet, och mitt huvud dunkade ända till Kina. typ! Det blev alltså ingen skola för mig idag. Har sovit iprincip hela dagen, nu är min huvudvärk lite bättre. Men har fortfrande väldigt ont! Nu ska jag ta något och äta, sen ladda ner några filmer och sen sova! Ville bara informera er att jag inte mår bra förtillfället.


Kommentarer
Postat av: emma

stackars. krya på dig! <3

2012-09-25 @ 14:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0