Sjukling.

Stack iväg till Sara igår runt 9 tiden. Vi gick ner till vidioaffären och köpte hem lite godsaker, laddade ner Stuart! Första filmen. Hihi! :') Sen tog vi bara det lugnt och pratade massvis. Sen vaknade vi runt 12, vaknade med världens jobbigaste huvudvärk, förskyld, och ont i halsen! Jippi. Eller!?.. Gick hem ganska så tidigt, la mig i sängen och kollade på sista skivan av Skilda V. Blev nästan precis klar med sista skivan. Mitt liv går ju under.. Ååååh!! Så nu ska jag ladda ner Stuart 2 :')) Sen kasta i mig halstabletter. Min hals gör så himla ont! Så ikväll blir det bara att försöka bli frisk och kolla på film, och försöka lägga mig så tidigt som möjligt. Måste verkligen försöka orka mig upp för skolan imorgon! För imorgon börjar det viktiga. Vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0