Sunday!


Nellie och Nora, gullungar!

FETT COL.


Trööööötttt liten plutt.

Hej på er.
Hade ingen tid för att uppdatera igår. Träffade tvillingarna och min kusin igår, hur kul som helst! Super längesen jag träffade dom! Vi käkade lite middag och bara umgicks. Sen runt 8 igårkväll så gick jag över till Sara, blev ännu en natt med världens underbaraste vän! Vi kollade på film, eller nja. Rättaresagt hon kollade på någon film, och jag sov nästan hela kvällen. Hade så himla ont i huvudet!

Sen var jag tvungen att kliva upp 09.00 imorse.. Skulle möta Pontus mamma och hans syster utanför dom klockan halv 12! Sen åkte vi till Uppsala och träffade min pojke! Vi åkte först till skopunkten, kollade runt där, sen blev jag och Pontus skjutsade till Gränby centrum. Där vi satte oss på ett cafee och fikade och bara pratade! Äntligen får jag träffa honom på fredag igen. Kom hem runt 4 tiden. Har för det mesta degat hela dagen och umgåtts med tvillingarna och min familj! Jag och pappa åkte precis till båten och lämnade min kusin och tvillingarna vid båten! För ikväll åker dom tillbaka till Finland. Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, snart börjar X-Factor! Och om en vecka börjar SOLSIDAN! åååå, längtar! Nu ska jag gosa ner mig min favorit filt. Hoppas ni har haft en toppen helg! Hör av mig.

Kommentarer
Postat av: SannaLundmark:)

Tack så mycket! jag följer dig med nu:)
Kram!

2012-09-30 @ 21:07:38
URL: http://sannalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0