Tidig onsdag!


Hej på er. Ibland är mina lärare bara för bäst! Halva klassen fick sluta redan vid 12. Åååå vad glad jag blev! När jag satt och väntade på bussen, så kommer Emma ut från ''Trosa bussen'' hihi! Saknat henne ubermycket. Så vi satt och pratade ett tag tills min buss kom! Sen åkte jag hem, kollade på lite inspelade program, och sen har jag ätit choklad puddig med mamma och småttningarna! Mums. Klockan 16.11 ska jag ta bussen mot Huvudsta centrum, för har tid hos vårdcentralen! Ska hämta ut ett recept. Sen ska jag ta det lugnt resten av kvällen, plugga, och umgås med moster och kusinerna innan dom åker hem imorgon! Nu ska jag fixa lite saker innan jag ska gå ut till bussen. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0